Hola i benvinguts de nou al meu blog.
En aquesta entrada us parlaré de la pel·lícula "Barcelona 1714",estrenada als cinemes fa poc, i les
crítiques que ha rebut, ja que a classe hem estat treballant el context històric del film.
Per a tenir una mica de rerefons de que tracta la película abans de passar a comentar les crítiques que ha rebut explicaré de forma breu l'argument. L'argument de "Barcelona 1714" tracta de com l'Agnés, la protagonista, una noia jove de classe social baixa ha de decidir entre quedar-se a Barcelona a combatir amb la resta de la seva gent o fugir de la guerra i miseria que hi ha a la cuitat en l'últim vaixell que queda. La història te lloc als ultims dies que li queden a Barcelona abans de cedir devant la forta ofensiva de les tropes Borbòniques.
Havent vist múltiples crítiques durant aquests dies sobre la pel·lícula puc afirmar que no ha estat molt aclamada per la crítica, la majoria de crítiques eren negatives i l'audiència li ha donat una puntuació molt baixa, tenint a gairebé a totes les pàgines web de crítiques de cinema que he visitat menys de 3 estrelles. Llegint les crítiques he vist que la majoria remarcaven uns mateixos punts que feien que la pel·lícula no fos prou bona. El mes destacat era com els efèctes especials la direcció artística i els "cromes" disenyats per a crear el fons de l'escena eren, en paraules exactes d'alguns dels crítics patètics i inclús "cutres", i que a més treien serietat a la pel·lícula i la feien semblar una caricatura. També afirmaven que la història no seguia cap mena de argument o trama, i que la història d'amor que apareix semblava més aviat una distracció per a desviar el fòcus de l'absència d'argument. També commentaven que era un desperdici que d'un fet històric d'on es podria treure una gran trama i que podria haver estat realment interessant s'ha desaprofitat tot el potencial i que inlús s'ha desvirtuat la imatge del fet històric tal i com va passar.
Havnet vist alguns trailers de "Barcelona 1714" puc afirmar que en la meva opinió personal els efectes especials i sobretot els "cromes" diexen molt que desitjar i li treuen molta professionalitat i serietat a la pel·lícula, i el vestuari en la meva opinió tampoc es queda enrere ja que semblen disfresses corrents que podriam comprar a una tenda. Penso que l'error principal i més evident és la manca de professionalitat que es pot apreciar. Finalment també coincideixo amb el que afirmen les crítiques sobre que es un desperdici que sent un moment històric del qual es podria fer una bona pel·lícula hagin desvirtuat l'argument totalment.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada