Presentació

Hola sóc la Neus Pérez,

En aquests moments estic cursant 2n del Batxillerat Humanístic a l'institut Ribera del Sió d'Agramunt. Aquest blog estarà enfocat en els continguts que estudiaré a la matèria d'història, els meus objectius amb el blog són poder millorar les meves aptituds tant en història com en expresió escrita de cara a les proves P.A.U. , del blog també espero poder treure'n una experiència nova en l'ambit de com treballar una matèria,  ja que mai he fet servir un blog com a eina per als estudis. 

Ens veiem a la pròxima entrada.





Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Era democràtic el sistema de la Restauració?

El franquisme i la repressió