Hola a tots i benviguts de nou, en aquesta entrada del blog faré un comentari sobre La Guerra del Francès, que previament hem treballat a classe. Per a poder comentar aquesta guerra n´hem de tenir un rerefons de que va desembocar a que aquesta esclatés. Previament a que la guerra s'inicies Napoleó havia ocupat Espanya ja que ell en aquell moment estava duent a terme varies conquestes ja que perseguia l'ideal d'obtindre un gran imperi. El fet de que Espanya estigues ocupada pels francesos evidentment va causar un fort malestar a la població, d'aquesta manera el poble va iniciar una serie de revoltes populars contra l'ocupació de l'exèrcit francès que van desembocar finalment en la guerra. A l'inici de la guerra ja que Napoleó va veure que el poble persistia amb les revoltes va decidir passar a fer una contraofensiva. D'aquesta manera Napoleó va enviar un altre contingent militar que va vèncer les resistències sense contemplacions, en la meva opin...
Entrades
S'estan mostrant les entrades d'aquesta data: octubre, 2019